top of page
Search

Geresni darbdaviai ir klientai

Galbūt susiduriate su nuolatiniais klientų, kolegų ir darbdavių reikalavimais padaryti staigiai, greitai, skubiai, nes klientas laukia, dega, turi priduoti projektą ir panašiai. Mano klausimas Jums: ar tai taisyklė ar išimtis? Ar tai vyksta nuolatos ar labai retai.


Jeigu vyksta nuolatos, tuomet dar vienas klausimas: Jums tai patinka ar ne? Jeigu atsakėte Taip, tai liux, viskas gerai su tuo.

Jeigu atsakėte Ne, tuomet galima iškelti dar vieną klausimą: kas kaltas ir kas atsakingas, kas turi stresuoti dėl to? Jūs ar klientas, Jūs ar darbdavys, Jūs ar kolega.


Dažnai patys pakliūname į tokias situacijas dėl savo tingumo, neproduktyvumo, scrollinimo ar dar kažko. Tiek to, viskas aišku kas kaltas. Jeigu Jums skambina ir sako "reikia skubiai, turėjome išsiųsti vakar", Jūs puolate daryti, ar klausiate, o ką tu padarei vakar? Kodėl dega dabar?


Darbdavio tarsi ir negali klausti to. Tai gal reikia geresnio darbdavio? Ar savo susitaikymu nusipelnome to darbdavio tirono. Nes jeigu viskas dažnai dega, kur juda įmonė ir organizacija, kas su ja negerai žvelgiant nuo pamatų?


Kai kuriems patinka tokia adrenalino kelionė. Dažniausiai juo minta ir vaikai, šeima namuose, nes tokiem darbdaviam nėra palauk, ribų irgi nėra, neškis darbą namo, nors ir per naktį, bet padaryk. Klausiu dar kartą, gal nusipelnėte geresnio darbdavio?


Klientai irgi gali ateiti, tėkšti popierius ir reikalauti skubiai, pigiai. Susitaikote? Jeigu tai vienkartiniai dalykai, pažįstami žmonės, gal kartą per mėnesį tai nutinka, visko būna, suprantame juk. Tačiau, jeigu "visko būna" scenarijus Jūsų darbe kartojasi nuolatos, tai didelė tikimybe, kad tokia yra Jūsų praktika, kuri leidžia tokiem klientam nuolatos kreiptis, uždaram ratui suktis.


Ir kai vėl ateina tas laikas ir sau sakote, "nu kiek galima ir vėl skubiai reikalauja", tuomet paklauskite savęs, gal nusipelniau geresnių klientų?



bottom of page